Code 95 is voor alle chauffeurs van zowel C1 als C voertuigen 
die commercieel vervoer doen.

BBS en HNR iedere dag op afspraak mogelijk.

Meer info

Welkom op de website van verkeersschool van THIEL

de verkeersschool voor alle rijbewijzen

en nascholingscursussen.

Meer info

Theorie AM, A, B of T volgens de interactieve weg?

Online zelfstudie, we hebben twee mogelijkheden:

  • De SPEEDTHEORIE internetopleiding voor AM - A - B en T.
  • BOEK EN 10 UUR ONLINE-EXAMENS voor AM - A en B.
Meer info

Met 2toDrive kan je  met 16,5 jaar rijlessen en

met 17 jaar je rijbewijs behalen.

Tot 18 jaar moet je begeleid rijden met een coach.

Meer info

  • Erkende opleider
  • Hoog slagingspercentage
  • Bekwame rijinstructeurs
  • Flexibele agenda

Klachten procedure Verkeersschool van THIEL

  1. Klachten kunnen alleen als klacht worden beschouwd als deze schriftelijk worden ingediend. Dat kan via e-mail of via een formele brief. De indiener van de klacht geeft in de e-mail of brief zelf helder aan waaruit de onvrede over de dienstverlening bestaat.

  2. Klachten kunnen worden ingediend ter attentie van de afdeling klachtenafhandeling. Deze afdeling handelt de klacht administratief af. Vermeld duidelijk over welke opleiding of afdeling de klacht gaat.

  3. Aan het feitelijk indienen van de klacht worden verder geen vormvereisten gesteld. Alle klachten worden in behandeling genomen, mits deze schriftelijk zijn ingediend.

  4. Na ontvangst van de klacht word bekeken of deze duidelijk is. Zo nodig neemt de afdeling contact op met degene die de klacht heeft ingediend om nadere vragen te stellen. Is de klacht duidelijk, dan wordt deze doorgegeven aan de manager van de afdeling waar de klacht thuishoort. In principe krijgt de afdeling 5 werkdagen de tijd om de klacht af te handelen. Klantenservice kan echter bij ingewikkelde klachten besluiten om deze termijn te verlengen.

  5. De afwikkeling van klachten gebeurt door de afdeling zelf, onder toezicht van de afdelingsmanager.

  6. De afhandeling van de klacht zal met de indiener worden besproken en indien noodzakelijk schriftelijk worden bevestigd.

  7. De klant kan wanneer hij het niet eens is met de beslissing van de afdelingsmanager in beroep gaan bij de directie. Deze zal dan na overleg met de afdelingsmanager de definitieve afhandeling bepalen.

 

De beste rijschool van

Ben-Leeuwen   Lienden   Afferden
Beuningen   Horssen   Dreumel
Wamel   Druten   Druten
Boven-Leeuwen   Appeltern   Alphen
Heerewaarden   Maasbommel   Wijchen
Puiflijk   Altforst   Geldermalsen
Maurik   Deest   Tiel

Nieuws

     
Nascholingcursussen

  E-learning

16 + 23 sept :   ADR-basis
30 september :   ADR Tank
7 oktober :   VCA
14 oktober :   BHV herhaling
21 oktober :   Geconditioneerd vervoer
23 oktober :   Heftruck
28 oktober :   Heftruck
4 november :   Verkeerseducatie
BBS en HNR -   elke dag op afspraak
 
18 november : ochtend  Veiligheid tijdens het, ...
    middag  Laden & lossen, ...

 

 

 

alle code 95 cursussen klik hier